[Fanda] Pozor na zitrejsi aktualizaci Internet Exploreru!

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Únor 11 22:05:48 CET 2008

Ahoj Csaba!
Dakujem za info. Nuž ale robiť nátlak na užívatelov to je drzosť!
Peter

----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, February 11, 2008 9:57 PM
Subject: Re: [Fanda] Pozor na zitrejsi aktualizaci Internet Exploreru!

Ahoj Peter, zhodou okolnosti mi kolega poslal tie kluce v registroch, takze
tu su a uzi si ich.:)
Ja mam pre istotu vzdy nastavene, aby sa aktualizacie len stiahli a potom
ich potvrdim, ci zamietnem. Problem s IE7 bude ten, ze toto je IMHO posledne
varovanie MS, pred povinnou instalaciou IE7 - resp presne povedane WE7. Kto
ju po povinnej instalacii nebude mat, nebude sa mu aktualizovat Win XP. Bolo
to v jedno mmaile od MS cca na jesen a zda sa, ze sa to uz blizi.
INak aj v pripade, ze sa niekomu nechtiac WE7 nainstaluje, jedna sa o
aplikaciu, ktora sa da odobrat v Ovladacich paneloch - Pridat / odobrat
programy.
Blokovanie instalacie IE7 v registroch:

Registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet
Explorer\Setup\7.0
Key value name: DoNotAllowIE70

    * When the key value name is not defined, distribution is not blocked.
    * When the key value name is set to 0, distribution is not blocked.
    * When the key value name is set to 1, distribution is blocked.
s pozdravom Csaba