[Fanda] Pozor na zitrejsi aktualizaci Internet Exploreru!

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pondělí Únor 11 20:26:47 CET 2008

Milí fandové,

jestli máte strach, že se vám IE7 nacpe do systému bez vašeho vědomí,
tak si zítra večer skočte na Windows Update, to už tam ty aktualizace
budou, nechte si vyhledat aktualizace a v seznamu, který se objeví, si
najděte IE7 a zrušte jeho zatržení, poté všechny ostatní nainstalujte.
Pak by vás to už nemělo otravovat. Další možností je vyvolat
prostřednictvím kombinace Win+Pause (nad tlačítkem PgUp) ovládací panel
Systém, v něm přejít na kartu Akutomatická aktualizace a přehodit
přepínací tlačítko na položku Stahovat aktualizace automaticky, ale čas
instalace zvolím ručně. Pak budete mít možnost ovlivnit, jestli budete
programem IE7 obdařeni nebo ne.

Zdraví

TomVal