[Fanda] Pozor na zitrejsi aktualizaci Internet Exploreru!

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 11 15:47:20 CET 2008

Zdravím Miloše a ostatní,
nejsem si na 100% jist, protože jsem prováděl velký upgrade Jawsu z
verze 5.0 na 8.0, ale v pohodě by měla IE7 podporovat už verze Jawsu
7.10; ve verzi 8.0 je to bez problémů každopádně, i když teď více dělám
s Firefoxem.
Martin.