[Fanda] tvorba zvukovych souboru ogg v programu DSpeech

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pondělí Únor 11 05:22:37 CET 2008

Dobrý den,

hromadná konverze se v řeči programátorů jmenuje dávková konverze,
anglicky batch conversion a najdete ji v nabídce programu DSpeech v menu
File (Soubor). Až budete mít wavy, tak pomůžou programy typu Winamp
(přes disk writer), Foobar2000 (po vybrání všech souborů příkaz Convert
to... z kontextové nabídky), MediaCoder a mnohé další.

Zdraví

TomVal

P.S.: Doporučuju před dávkovou konverzí v DSpeech zkopírovat žádané
soubory do jediné složky, bude to pak jednodušší.