[Fanda] klik.cz

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Únor 11 05:20:58 CET 2008

Zdravím vás fandovia! Pokúšam sa vytvoriť si účet na tomto portáli, no
zatiaľ nemám od nich informáciu či sa mi to aj podarilo. Znova a znova mi
vybieha formulár v ktorom sú mnou zadané parametre (meno, heslo, a podobne)
ich podmienky, a ponuka na vytvorenie či storno účtu. Ako mám postupovať?
mám to ignorovať, zavrieť stránku a čakať na nejaké informácie, keďže bola
odo mňa požadovaná aj adresa kam mi majú chodiť správy v prípade
nefunkčnosti účtu u nich? alebo mám vypĺňať do vtedy, kým sa priamo zo
stránky nedozviem že je všetko v poriadku?
ďakujem za rady!
mišo!!