[Fanda] tvorba zvukovych souboru ogg v programu DSpeech

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Neděle Únor 10 19:51:47 CET 2008

Dobrý večer,
Dali ste mi zaujímavý podnet, tak som sa pozrel, či sú tieto veci už
niekde štandardizované.
Zatiaľ je oficiálne štandardizovaná len prípona .ogg, čo sa kôli
kompatibilite odporúča používať pre ogg vorbis. Sú snahy o uznanie aj
ďalších prípon a typov. ogg speex by mal používať príponu spx. Sú aj
ďalšie, napr. oga a ogv. oga je doporučené pre ogg flac a .ogv zas pre
rôznekombinácie video a audio streamov napr. theora a vorbis, theora a
flac, dirac a vorbis atď atď.

zdroj: http://wiki.xiph.org/index.php/MIME_Types_and_File_Extensions

PV