[Fanda] tvorba zvukovych souboru ogg v programu DSpeech

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Únor 10 19:18:35 CET 2008

Dobrý den,

když si prohlédnete složku s programem DSpeech, zjistíte, že obsahuje
encodér do formátu ogg seex, formátu určeného pro k=odování mluveného
slova. Bohužel, tento formát má také příponu .ogg a řada programů si s
touto příponou spojí zvukový formát vorbis a neberou v potaz, že .ogg
může být taky Theora (video formát) a už zmíněný speex. Foobar2000 si s
tím ale poradí. Chcete-li kódovat z DSpeech do oggu, doporučuju mezikrok
s .wav souborem.

TomVal