[Fanda] Fw: hromadna konverze doc do txt

Plachy Stanislav standapl na gmail.com
Sobota Únor 9 23:35:51 CET 2008

Dobrý večer,

příspěvek mi Thunderbird přečetl zcela normálně a byl taky zcela
normálně vytvořen. Váš Outlook Express má zřejmě problémy s kódováním
UTF-8, v němž pan Břinda poslal svůj příspěvek:

===== citace z hlavičky =====

===== Konec citace =====

Nejlepší je aktualizovat poštovní program, protože příspěvků v UTF-8
bude časem zřejmě přibývat. Lidé přecházející na Linux toto kódování
použijí jako přirozené, možná více zdomácní i ve Vistě.

Stanislav Plachý
E-mail: standapl na gmail.com
Jabber: standapl na jabber.cz a standapl na gmail.com

* * *