[Fanda] cgi

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Sobota Únor 9 21:55:07 CET 2008

Ahoj,
nie je treba vlastníka upraviť tak, aby súbor patril userovi, pod ktorým
sa spúšťa apache? teda www-data alebo také niečo?
Myslím si, že apache len štartuje ako root, potom kôli bespečnosti sa to
rieši takto.
Okrem toho by možno bolo dobré skúsiť v tom skripte urobiť nejaké
logovanie kým to neodladíš, že či sa to vôbec spustí. Zistíš tak
postupne, či je problém len pri výpise alebo je problém skript spustiť.

možno strieľam vedľa, pod linuxom som takéto skriptovanie ešte neriešil,
ale takto by som asi ja skúsil postupovať.