[Fanda] orange-problem

ondrej.rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 9 18:14:23 CET 2008

Tak neviem, aky mas telefon, ale pokusim sa ti poradit:
v menu sprav vyber nastavenia a tam orange sms centrum.
Cislo centra sprav zadaj v medzinarodnom formate:
+421905303303
to + sa pise tak, ze dvakrat stlacis hviezdicku, alebo tam napis:
00421905303303
Dalej sa presvedc, ze mas nastaveny format sprav na text (fax a l posta
nefunguje).
Pripadne napis, co ti to vypise za chybu, mozno mas len vypnute
potvrdenky o doruceni a spravy chodia.
Samozrejme, dostatok kreditu nikdy nie je na skodu.
Cena sms sa pohybuje okolo 3, 4 sk, zavisi kam ju posielas.
Ak vsak sprava presiahne 164 znakov, tak ti ju odmietne odoslat, ak
nemas dostatocny kredit.
Pokial viem, orange do minusu nepusta.