[Fanda] outlook express kontra thunderbird

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Únor 9 14:00:49 CET 2008

Ahoj,
sám Thunderbird používám už pár dnů a k OE už se nejspíše nevrátím...
Thunderbird má skvělý antispamový filtr, pošta i účty se naimportují po
instalaci při prvním spuštění, ale i včetně prázdných složek, takže tam
třeba máte dvakrát poštu k odeslání, což je trochu nešikovné, aspoň mně
se to stalo.
Pak je třeba pokusem zjistit tu, kterou pro ukládání mailů používá
Thunderbird a tu nadbytečnou odmazat, ale to je maličkost.
Jinak mohu Thunderbird vřele doporučit, s novějšími verzemi Jawsu jede
bez problémů. Sám tu mám Jaws 8.0 a v Thunderbirdu opravdu nemám potíže.
Martin.