[Fanda] Hluché skype

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Únor 9 10:44:53 CET 2008

Ahoj!
V prostredí Windowsa panuje taká logika, že zaškrtnúť sa dá len to, čo je
aktívne!
Teda v tomto prípade sa treba pozrieť na nastavenie zvukového zariadenia,
ktorý vstup je aktívny, to, či je vôbec aktívny a náhodou nie je stlmený.
Ak teda pôjde nahrávať cez mikrofon lubovolným samplovacím programom, potom
by už malo fungovať nastavenie aj v inom programe, napríklad Skipe.
Skús si to ešte raz prekontrolovať na funkčnosť nahrávania mikrofonom iným
programom. Až potom pozri Skipe a jeho nastavenia.
Peter

----- Original Message -----
From: "jan Danko" <jan.dank na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 08, 2008 10:58 PM
Subject: Re: [Fanda] Hluché skype

Jasně tak jsem postupoval, ale záznam zvuku nejde zaškrtnout ani myší. Tak
by mě zajímalo, jak to udělat, aby to šlo zaškrtnout. Pokud to nejde ani
myší tak stím nic neudělám a rady typu zaškrntněte tu a tu položku když
nejde zaškrtnout je mi k ničemu.

Měby spíš pomohla rada jak polžku vzdorující zaškrtnutní přemluvit, aby se
nechala zaškrtnout.

Jinak Vám pane Drábku moc děkuji za snamy pomoct.