[Fanda] nokia pc suite

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 7 19:01:59 CET 2008

Zdravím,
jak jde tato verze instalovat?
Můžeš poslat odkaz pro stažení (pokud je v češtině)?
Verze tuším 6,83 byla natolik grafická, že jsem ji nedokázal nainstalovat
ani přes Jawskurzor.
Přitom verze 6,82 šla úplně klasicky v pohodě.
S problémem odmítnutí instalace starší verze jsem se též setkal. Po
odinstalaci novější verze (tuším, že jsem ji odinstaloval přes TC), šla již
instalace bez problémů.

Josef D.