[Fanda] Hluché skype

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 19:21:51 CET 2008

Ahoj, já to vzal, a za to se moc omlouvám, z hlediska zbytkaře, který
nemá stále zapnutý hlasový výstup. Skype si sám o sobě bere plnou
kontrolu nad používáním zvukového zařízení a tady je možná ten
problém. Možná jste se s tím už někdo setkal, napříkldad, když
potřebujete něco nahrávat z rádia, nemůžete mít současně spuštěné
Skype, protože Skype Vám bude přepínat vstup signálu z What a Hear na
Mic. Proto je vždy dobré Skype před nahráváním z jiného zdroje
ukončit. Takto funguje Skype od jeho batolecích let do dnes. Možná, že
se pletu, ale když ve Skype zaškrtnete Skype může automaticky nastavit
mé zvukové zařízení, bude se tak dít prakticky vždy. Má to ale jednu
výhodu. Když je Skype spuštěný, tak máte jistotu, že je zvuk pro něho
dobře nastavený. Vy jen musíte správně vybrat své zvukové zařízení a
správně zapojit mikrofon a sluchátka. Mirek