[Fanda] Dotaz k upgradu počítače

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 7 15:57:25 CET 2008

Ahoj,
nedočetl jsem dokonce, takže ještě ke graf. kartě. Tady záleží na typu
ScreenReaderu - některé(např. NVDA) nepracují už totiž přímo se
ScreenDriverem, nýbrž jsou rovnou provázány na interní funkce Windows
API knihovny.
U Window-Eyes a JAWSu bych však radši zvolil nějakou výkonnější
kartu(osobně s integrovanými zařízeními obecně nemám moc pozitivní
zkušenosti)...

M*

--
Martin Sukany