[Fanda] nvda zdroj

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 11:49:09 CET 2008

Ahoj,
máš všetky závislosti?
inak na bat súbor sa vykašli prosíííím, už sa ti to snažím vysvetliť asi
tisíc krát aj súkromne aj v konferencii NVDA aj všade.
Spustil si pred spustením nvda.pyw aj generate.py.
Ešte raz opakujem, súbor generate.py je výhodné spustiť z príkazového
riadku.
postup ešte raz zopakujem presne krok za krokom
Otvoriť tento počítač, prejsť do priečinka, kde sa spomínaný súbor
(generate.py) nachádza.
Z ponuky štart zvoliť položku spustiť a tam napísať cmd
keď sa otvorí okno príkazového riadku, tak sa uisti, či je nastavený
správny adresár, napíš generate.py, stlač enter a sleduj či sa vypíču
nejaké chyby.

Potom kompilácia sa urobí tak, že sa píše
setup.py py2exe

inak verzia 0.5 stále závisí na pyhook, teda okrem pywin32, comtypes a
wxpython potrebuješ aj to.

PV

Pavel Vlček  wrote:
> Díky, použiji 0.5. Jenže nějak mi to nejde zkompilovat. Já zpustím
> nvda.pyv nebo pyw či jak se to píše, dám alt+f4, dám compilenvda.bat,
> kde je napsáno setup.py py2exe.exe, ale ono nic. Když jsem za to
> připsal >errors.txt, tak to udělalo to samé, ale žádnou chybu to
> [...]
>>> kontakty: