[Fanda] Hluché skype

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 08:51:52 CET 2008

No zapoměl jsem dodat, že tento problém se vyskytl u počítače poté co jse mi
vrátil z opravi a dříve na něm skype nebylo nyní tam je jelikoš zdílím net s
počítačem v obíváku.  Na záznam zvuku se nedá přejít zkoušella to i mamča a
výsledek je stejný. Jak to tedy řešit?

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Josef Drabek
Sent: Monday, February 04, 2008 4:35 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Hluché skype

Zdravím,
se stejným problémem jsem se potýkal, tuším, že to má spojitost s
integrovanou zvukovou kartou.
Ve Skype - zvuková zařízení si vyberte přímo zvukovou kartu a ne možnost dát
ji vybrat systémem.
Pak na systémové liště - hlasitost, možnosti či vlastnosti (už si to přesně
nepamatuji) v položce záznam zvuku vyberte shodné zvukové zařízení, po OK se
ještě tabem dá najet tuším na podrobnosti, po jehož otevření se dostanete na
zaškrtávátko - zesílit mikrofon. Po jeho zaškrtnutí a OK by to mělo chodit.
Možná jsem některé položky špatně pojmenoval, ale má skleróza mě omlouvá,
ale způsob - návod (jak na to) je správný.
Osobně jsem se nad tím pár hodin trápil, než jsem na to přišel.

Josef D.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2854 (20080206)