[Fanda] Dotaz k upgradu počítače

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 4 15:55:26 CET 2008

Ahoj Fandové,
pokud sem následující příspěvek dojde dvakrát, moc se omlouvám, níže
zaslané jsem posílal před několika hodinami a dosud to tu nevidím, tak
znovu:

Milí Fandové, úmyslně dávám dotaz do pléna, v tomto se tolik nevyznám:
po téměř 6 letech mi na PC odchází základní deska, dnes jsem tu měl
technika z jedné
firmy, který mi to potvrdil, jsou tam nafouklé  kondenzátory a tak.
Říkal ale, že je tam starý socket, na který by nová deska nešla, tak
jsem se rozhodl
pro upgrade, nechce se mi do mašiny dávat nic staršího,  inovace se
vyplatí. Budu mít nový procesor, desku, paměti atd., ale vrtá mi hlavou,
zda pak  připojím
např. braillský řádek, který jede přes USB. Vím, že dnes jsou  na desce
rozhraní 2.0, ale řádek je také starší, asi 1.0, bude to šlapat? Scanner
vem čert,
ten dnes moc nestojí, v nejhorším koupím nový, ale u braillského řádku
by to asi bylo horší. Zatím je vše jen na papíře, s technikem ještě budu
mluvit,
tak není nic  ztraceno. Dále by mě zajímalo, zda jsou nějaké zvláštní
požadavky na grafickou  kartu ohledně screenreaderu - stačí mu ta na
desce, nebo
je lepší, aby  byla zvlášť? Omlouvám se, je to možná trochu chaotické,
ale pár postřehů mi moc pomůže.
Díky, Martin.