[Fanda] Hluché skype

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Pondělí Únor 4 16:34:42 CET 2008

Zdravím,
se stejným problémem jsem se potýkal, tuším, že to má spojitost s
integrovanou zvukovou kartou.
Ve Skype - zvuková zařízení si vyberte přímo zvukovou kartu a ne možnost dát
ji vybrat systémem.
Pak na systémové liště - hlasitost, možnosti či vlastnosti (už si to přesně
nepamatuji) v položce záznam zvuku vyberte shodné zvukové zařízení, po OK se
ještě tabem dá najet tuším na podrobnosti, po jehož otevření se dostanete na
zaškrtávátko - zesílit mikrofon. Po jeho zaškrtnutí a OK by to mělo chodit.
Možná jsem některé položky špatně pojmenoval, ale má skleróza mě omlouvá,
ale způsob - návod (jak na to) je správný.
Osobně jsem se nad tím pár hodin trápil, než jsem na to přišel.

Josef D.