[Fanda] nokia pc suite

adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Středa Únor 6 17:07:54 CET 2008

ahojte ludia mam problem a to dost velki. den som sa z tym hrala a kedze uz
neviem co dalej obracia sa navas s nadejou, ze sa niekomu nieco podobne
stalo, vyriesil to a nejak mi poradi. takze:
dost dlhu dobu som uspesne pouzivala nokia pc suite aj ovladace k nej z cd
od telefonu.
asi pred tyzdnom sa stalo ze mama klikla na aktualizaciu nokie pc suite a tu
sa problem zacina.
    ked som sa vratila domov, zistila som ze z tou novou nokia pc suite sa
nejak moc dobre z jawsom nepracuje. tak som sa ju rozhodla odinstalovat.
ked som si ale chcela nainstalovat stare ovladace a staru nokia pc suite,
vyhodilo mi pri instalacii ovladacov anglicku hlasku, ze na pocitaci mam
novsie ovladace.
no neviem. Starsiu nokia pc suite som sice nainstalovala, ale telefon sa nie
a nie pripojit. stale pise ze je nepripojeny. vie mi niekto nieco poradit?
dik adela