[Fanda] Navod na FineReader 9

Frantisek Dolezal fandadolezal na tiscali.cz
Středa Únor 6 16:41:39 CET 2008

Stránka nenalezena.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>; "'Pro skenující přispěvatele do
Knihovny digitálních dokumentů'" <skenuji na konference.braillnet.cz>
Sent: Wednesday, February 06, 2008 3:02 PM
Subject: [Fanda] Navod na FineReader 9

Ahoj, Fandové,
na své stránce
http://www.pcklavesnici.estranky.cz/clanky/zpracovani-a-cteni-textu/abbyyfin
ereader9 jsem právě zveřejnil jakýsi první nástřel návodu na ovládání
nové
verze FineReaderu 9.
Budu rád za Vaše dotazy a připomínky.
Přibydou i klávesové zkratky - mám k zveřejnění připravenu srovnávací
tabulku (Word)klávesových zkratek tří verzí FineReaderu 9 až 7 -
myslím
velmi zajímavé. Pak mohu znovu poslat odkaz, ale už i nyní mohu na
vyžádání
poslat na soukromo tento dokument Wordu - bude pak možné stahnout z
nově
založené sekce Zpracování a čtení textu, kam bych chtěl umisťovat
články
vztahující se ke čtení a skenování textů.
Děkuji za návštěvu i za případné poděty.
Miloš Šmíd
Laboratoř Carolina
MFF UK
pomoc zrakově postiženým studentům