[Fanda] Tarzan junijor

Pavel Vlček vlcekp1 na seznam.cz
Středa Únor 6 15:36:30 CET 2008

V této hře máte za úkol zabíjet zvířata, přezkočit zátarasy, bojovat s tygry
atd.
V prvním kole zabíjíte a přezkakujete.
Ve druhém zabíjíte tygry, pohibuje se tam šipkami vlevo a vpravo.
Ve 3. kole zabíjíte opice.
Ve 4. kole mouchy,
v 5. kole zločince,
v 6. kole totéž
v 7. kole bojujete s dalším tarzanem, který vás chce zabít a v 8. kole
utíkáte před lavinou.
Způsob zkákání.
Jakmile se pípání bude ozívat v levém reproduktoru, vyzkočte. Až se ozve v
pravém, seskočte.
Výzkok a sezkok se provádí šipkou nahoru. Zabíjí se mezerníkem. Klávesa w
slouží k výměně zbraní. Můžete používat ruce, nebo rakety.

Vlček Pavel
blog:
http://blindfriends.webstranka.info
osobní web: