[Fanda] Navod na FineReader 9

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Středa Únor 6 15:02:14 CET 2008

Ahoj, Fandové,
na své stránce
http://www.pcklavesnici.estranky.cz/clanky/zpracovani-a-cteni-textu/abbyyfin
ereader9 jsem právě zveřejnil jakýsi první nástřel návodu na ovládání nové
verze FineReaderu 9.
Budu rád za Vaše dotazy a připomínky.
Přibydou i klávesové zkratky - mám k zveřejnění připravenu srovnávací
tabulku (Word)klávesových zkratek tří verzí FineReaderu 9 až 7 - myslím
velmi zajímavé. Pak mohu znovu poslat odkaz, ale už i nyní mohu na vyžádání
poslat na soukromo tento dokument Wordu - bude pak možné stahnout z nově
založené sekce Zpracování a čtení textu, kam bych chtěl umisťovat články
vztahující se ke čtení a skenování textů.
Děkuji za návštěvu i za případné poděty.
Miloš Šmíd
Laboratoř Carolina
MFF UK
pomoc zrakově postiženým studentům