[Fanda] potvrzeni cteni

Středa Únor 6 10:19:18 CET 2008

> Je to, podle mě, lepší než zdržovat potvrzováním zpráv sebe i ostatní.

Zkuste se na to podívat z druhé strany: Odesílatel si z nějakého
důvodu potvrzení o přečtení přál dostat a vy mu je odmítnete poslat --
nepřijde vám to trochu nezdvořilé? A jestliže má odesílatel požadavek
na potvrzování zapnut omylem a potvrzení jej obtěžují, je to jeho
vlastní hloupost, kterou já nemusím řešit...

S pozdravem

Michal Jungmann