[Fanda] skype prenastavuje zvukova zarizeni

Ing. Milan Bartos m.bars na seznam.cz
Úterý Únor 5 18:07:30 CET 2008

> Ahojte,
> Od verze 3.xx a vyse mi skype prenastavuje po nejake dobe mikrofon, i
> kdyz se jej snazim ruzne odblokovat ve win ci skype nic, druha strana
> me neslysi, pomaha obnova systemu na starsi verzi, ne vsak jen
> preinstalace skype. Uz sem z toho zoufaly, nevim co s tim a furt to
> obnovovat nechci. XP PRO SP2.

    Dobrý den,

    Ve Skype si vstupte do nastavení (preba pres Alt+N a jednou sipku
nahoru) "Nástroje->Nastavení" a zde vyberte sipkou dolu "Zvuková zarízení".
dejte trikrát Tab a jste na polozce "Skype muze automaticky nastavit mé
zvukové zarízení" a toto zaskrtávací pole odoznacte (odskrtnete) mezerníkem.
Stisknete Enter a je hotovo.

    S pozdravem

    Milan Bartos