[Fanda] Nelze vyhledat dostupné Wi-fi sítě

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Úterý Únor 5 19:41:34 CET 2008

    Tak jsem to opravdu omylem vypnul, už to běží.

Díky
                    Jirka
----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 05, 2008 7:06 PM
Subject: Re: [Fanda]Nelze vyhledat dostupné Wi-fi sítě

Zdar, firewall hledání sítí zakázat nemůže.
Di na síťová připojení, stoupni si na bezdrátové, dej kontext. menu a zvol
zakázat. Po chvilce na něj znova klepni a ono se zas povolí a pak by mohlo
vyhledávání fungovat. Toto se mi občas u noťase stává.
Některé booky mají taky možnost vypnutí wifi karty pomocí knoflíku,
nevypnuls to náhodou omylem?
Tom