[Fanda] Nelze vyhledat dostupné Wi-fi sítě

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Úterý Únor 5 18:57:32 CET 2008

    Milí fandové, mám tady pracovní notebook, kterým jsem se bez problémů připojil na místní Wi-fi a poté, co jsem opětně zapnul aktualizace Windows a předtím nainstaloval Skype 3.6, tak se mi při aktualizaci seznamu sítí žádná neobjeví a Jaws cursorem lze přečíst hlášku: Ověřte, zda je v počítači zapnutý bezdrátový přepínač. V tomto případě ale nevím, kde a co mám ověřit. Domnívám se, že nainstalováním aktualizací mohlo dojít ke změně nastavení brány Firewall, ale nechci experimentovat, co kde povolit či zakázat.

Moc díky za všechny rady
                    Jiří Machota