[Fanda] Dotaz k upgradu počítače

Úterý Únor 5 00:46:13 CET 2008

> tak je deska k mani jeste treba zde
> http://www.cybex.cz/Produkty.aspx?Type=K&CategoryId=212

No, raději opatrně, jednak je zde uvedeno "Expedice: není známa", a
druhak má tato deska již pouze DDR2 sloty na paměti, přičemž v šest
let starém počítači budou nejspíše pouze klasické DDR paměti...

> tak bych klidne doporucil reseni s novou deskou, coz ale s sebou samozrejme nese
> vymenu temer vsech soucasti pocitace.

No, přesně z tohoto důvodu bych třeba já upgrade naopak nedoporučoval.
Možná sice ušetříte jeden dva tři tisíce, ale pokud narazíte na nějaký
problém se vzájemnou kompatibilitou komponent a nemáte po ruce
schopného kamaráda, který bude ochoten se ve vašem počítači hodiny
hrabat zadarmo, můžete výsledně zaplatit mnohem více než byste býval
dal za novou sestavu s dvouletou zárukou na celek...

S pozdravem

Michal Jungmann