[Fanda] Poslouchatelné .cz hlasy - aktuální stav?

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pondělí Únor 4 23:43:10 CET 2008

Dobrý den Laco,
Prosím Vás o zaslání oněch vzorků hlasů.

Velmi Děkuji.

S přátelským pozdravem

Honza
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ladislav Csepi
Sent: Friday, February 01, 2008 11:41 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Poslouchatelné .cz hlasy - aktuální stav?

Pre zaujímavosť som si spravil súkromnú hitparádu sapi kompatibilných a
momentálne na trhu voľne, či komerčne dostupných hlasov. V  prípade záujmu
môžem zaslať vzorky, hoc určite už mnohé poznáme.
Najhoršie obišli hlasy od Spektry a najlepšie dopadol Jakub a Mojža, pričom
napr. Marian sa vyšplhal až na piate miesto od najhoršieho, takže sú i
horšie hlasy, než tento. Taktiež hlas  Espeak ktorý používam to dotiahol iba
na štvrté miesto od najlepšieho smerom dole.
Poradie je nasledujúce od najhoršieho po najlepšie
spektra-libuse.mp3
speechtech-beata.mp3
spektra-majda.mp3
spektra-rudolf.mp3