[Fanda] Dotaz k upgradu počítače

Pondělí Únor 4 17:42:03 CET 2008

> Říkal ale, že je tam starý socket, na který by nová deska nešla,

Pokud máte procesor pro Socket478, pak je tato informace pravdivá jen
zčásti -- desky s touto paticí se sice nyní shánějí opravdu obtížně,
ale stále ještě je možné nové a poměrně slušné desky vhodné pro tyto
procesory sehnat.

> inovace se vyplatí.

Bez bližších údajů těžko posoudit...

> USB. Vím, že dnes jsou na desce rozhraní 2.0, ale řádek je také starší, asi 1.0, bude to šlapat?

Na 95% ano, USB 2.0 porty jsou zpětně kompatibilní s USB 1.1
zařízeními, platí i pro skener.

> Dále by mě zajímalo, zda jsou nějaké zvláštní požadavky na grafickou
> kartu ohledně screenreaderu - stačí mu ta na desce

Na 95% ano -- s výkonem by problém být rozhodně neměl, ve výjimečných
případech se však může vyskytnout problém s ovladačem, což se však
předem dost těžko odhaduje...

S pozdravem

Michal Jungmann