[Fanda] Dotaz k upgradu počítače

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 4 13:44:53 CET 2008

Milí Fandové,
úmyslně dávám dotaz do pléna, v tomto se tolik nevyznám:
po téměř 6 letech mi na PC odchází základní deska, dnes jsem tu měl
technika z jedné firmy, který mi to potvrdil, jsou tam nafouklé
kondenzátory a tak.
Říkal ale, že je tam starý socket, na který by nová deska nešla, tak
jsem se rozhodl pro upgrade, nechce se mi do mašiny dávat nic staršího,
inovace se vyplatí.
Budu mít nový procesor, desku, paměti atd., ale vrtá mi hlavou, zda pak
připojím např. braillský řádek, který jede přes USB. Vím, že dnes jsou
na desce rozhraní 2.0, ale řádek je také starší, asi 1.0, bude to šlapat?
Scanner vem čert, ten dnes moc nestojí, v nejhorším koupím nový, ale u
braillského řádku by to asi bylo horší.
Zatím je vše jen na papíře, s technikem ještě budu mluvit, tak není nic
ztraceno.
Dále by mě zajímalo, zda jsou nějaké zvláštní požadavky na grafickou
kartu ohledně screenreaderu - stačí mu ta na desce, nebo je lepší, aby
byla zvlášť?
Omlouvám se, je to možná trochu chaotické, ale pár postřehů mi moc pomůže.
Díky, Martin.