[Fanda] Dotaz na internet

Pondělí Únor 4 01:05:25 CET 2008

Dobré odpoledne,

pokud jsem Váš dotaz pochopil správně (tj. problém je, že se webové
stránky u Vás zobrazují jinak -- "ošklivěji" -- než jinde), pak je
řešení následující:

Nástroje, Možnosti Internetu, na první kartě Obecné poslední tlačítko
Usnadnění , zde odškrtnout všechny položky a pak se by již stránky
měly zobrazovat tak, jak je autoři napsali.

S pozdravem

Michal Jungmann