[Fanda] Index Everest

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Únor 3 23:03:53 CET 2008

   Ahoj, no ja nie som veľký majster na systémy ale presne tento problém
avšak opačný som mal pri prechode na Win XP. Dovtedy som používal vo Windows
98 staručký Winbrail tuším ešte z rady 2 alebo tak nejak a po prechode na XP
sa začali zle tlačiť znaky na apieri, čo vyriešil jedine prechod na novšiu
verziu s podporou XP. Momentálne už tuším 4 a vyššie. Obávam sa teda, že
problém bude niekde v unicode alebo niečo podobné, za čo bude asi zodpovedný
systém a obávam sa, že klasickým korektným nastavením to nevyriešime. Určite
Vás nechcem pobádať k prechodu na starú verziu Winbrailu, ktorá podporovala
Win 98 ale zrejme je to jediný momentálne 100% istý spôsob ako tento problém
vyriešiť. Inak by to asi chcelo nejaký profesionálnejší zásah do prekladovej
tabuľky alebo niečo podobné, čo by som určite nevedel riešiť sám.

      S pozdravom

     Štefan Kiss
----- Original Message -----
From: "ondrej.rosik" <ondrej.rosik na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 03, 2008 1:37 PM
Subject: Re: [Fanda] Index Everest

> Fakt neviem, v čom je problém, ani v dokumentácii som sa nič nedočítal.
> Typoval by som zle vybratú tabuľku, ale keď sa to na obrazovke zobrazuje
> správne, tak to je fakt čudné.
> Klávesové skratky, prípadne celú dokumentáciu vo formáte doc Vám môžem
> poslať súkromne.
Win XP a nyní když je přípojena k PC s Win 98 tak tiskne nesprávné znaky i
když jsou v editoru winbraille zobrazeny  správná braillská pismena.
Tiskárna má výrobní číslo nad 15000 asi 15290 a při zapnutí se hlásív
everest ready  9.21 - a já  nevím  jesli to je číslo fireware a tato nová
verze neumí komunikovat s win 98 nebo co je důvodem tohoto problému. Bohužel
k tiskárně nemám žádný návod  pouze CD z roku 2001 a tak nevím jakou
správnou funkci mají tlačitka na tiskárně a ani jak tato tiskárna funguje.
Děkuji předem pomoc. Josef Balák