[Fanda] čudný problém

Peter Gombarik msp na chello.sk
Neděle Únor 3 22:16:14 CET 2008

No a ja doplním ďalšiu vec ohladom Miškovho problému.
Máš Českú verziu Jawsu, ktorá neviem prečo nepodporuje zadanie dlhého o, ale
to možno vysvetlí niekto skúsenejší. No vieš to obýsť tak, že dáš klávesovú
skratku insert plus 3 kde Ti Jaws prečíta prepustiť klávesovú skratku a
potom dáš ten dĺžeň. Takto sa to dá riešiť.
Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Michal Krch
Sent: Sunday, February 03, 2008 9:27 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] čudný problém

Dobrý večer,
pokud potřebujete zadat do buňky číslo s "0" na začátku je vhodné změnit
formát buňky na "text" (kurzor na aktuální buňce pak třeba aplikační menu
formát/buňky.../na kartě číslojako "druh vyberete "text") hezký večer přeje
Michal