[Fanda] čudný problém

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Neděle Únor 3 20:55:21 CET 2008

zdravím vás vážení fanúšikovia! Pred nedávnom som presedlal na Jaws8.0 a od
vtedy zaznamenávam zvláštnosti, ktoré si nedokážem sám vysvetliť. Prvou
zvláštnou vecou je, že keď do excelovského súboru napíšem meno s napríklad
dlhým ó, tak mi ho síce normálne prečíta keď ho píšem, ale keď ho čítam ako
celú bunku, ozve sa mi namiesto dlhého ó, niečo ako rovnoo, pričom to o je
klasické, krátke. Druhá nevysvetliteľná vec sa deje, keď zapíšem do bunky v
exceli telefónne číslo začínajúce nulou keďže u nás na slovensku narozdiel
od vás v Česku takto čísla zadávame, a po opätovnom prečítaní tohto čísla sa
tam tá nula nezobrazí. Vrátim sa k tomu poľu späť, vpíšem ju tam znova, ale
keď sa vrátim k prečítaniu celej bunky, tak tam nula znova chýba. Viete mi
niekto poradiť prečo sa to takto deje a ako s tým môžem "vykývať"? Dá sa to
vôbec s daným softom?
Ďakujem za odpoveď!
S pozdravom
mišo!!