[Fanda] outlook express kontra thunderbird

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Únor 3 11:25:14 CET 2008

Zdravím Vás Michale.
Sám jsem s outlookem celkem spokojen, jen jsem chtěl vyzkoušet ten
thunderbird.¨
Co se týče outlooku rád Vám poradím.
Jen prosím upřesněte, jaký používáte hlasový výstup, ať mohu přizpůsobit
radu.
Protože na pravidla pro třídění zpráv je občas potřeba použít myš a tak je
rozdíl v tom, jestli používáte jaws, či window eyes, či jakýkoli jiný
screenreader.
Možná můžete i na soukromo, ať nezatěžujeme konferenci, ačkoli by se to
možná hodilo i některým ostatním fandům.
Nechám to na Vás.
S pozdravem Radek Žalud.

----- Original Message -----
From: "Michal Ondruška" <mi-oko na orangemail.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 03, 2008 11:16 AM
Subject: Re: [Fanda] outlook express kontra thunderbird

Zdravím vás vážení! Som v tej istej situácii ako Radek, ibaže ja narozdiel
od neho neviem ani "rozkázať" expresu, aby mi "hádzal" poštu od istého
pisateľa do daného adresára. Pokúste sa mi v tomto poradiť kde čo a ako mám
upraviť. Ospravedlňujem sa ak sa táto otázka niekomu zdá primitívna. Nuž,
niekto sa učí na vlastných chibách a iný na chibách iních. Ja som sa už dosť
popálil a nerád by som si niečo rozhádzal a potom mal problém s návratom do
pôvodného stavu.
Za pomoc a odpovede ďakujem. ak myslíte že to nepatrí na konferenciu,
pokojne mi to napíšte na súkromnú adresu:
mi-oko na orangemail.sk
vďaka!
mišo!!