[Fanda] Office na me chteji Lcence Code - odkud ho mam opsat

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Sobota Únor 2 19:35:58 CET 2008

Dobrý večer,
při ukončování Wordu2003 mě žádá o vložení licence name a licence code - odkud ho mam opsa. Product Key to nenní - to už jsem zkoušel, opisoval jsem i čísla pod čářovými kódy, ale taky to nevzal.
Chová se to jako při demo verzi.
Co předcházelo: měl jsem na PC Office2003 - Word a Excel.
Měl jsem tam i demo Office2007.
Pak jsem koupil Office2007 a odinstaloval jsem nejdříve demo Office2007 a pak začal instalovat zakoupená Office 2007.
Vybral jsem možnost upgrade, tedy náhradu stávajících Office2003 na Office2007. Ta se nainstalovala a běží v pohodě.
Pak jsem se ale rozhodl, že přece jen tam vrátím vedle Office2007 i Word2003 a dal jsem ho doinstalovat.
Kupodivu se při instalaci vůbec nezeptal na Product Key, číslo, které se píše při instalaci.
Díval jsem se, zda jsem opravdu Word2003 aktivovatl, ale je aktivovaný - říká to.
Jen nějaké to číslo požaduje. Co s tím kromě reinstalace celého počítače.
Díky, pokud s tím máte nějaké zkušenosti. Miloš