[Fanda] vraceni zbozi a zarucni doba?

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Únor 2 10:35:25 CET 2008

Ahoj!
Aj kamarát, ktorý má firmu odmieta pre takúto svinskú politiku Aceru dodávať
notebooky, lebo ak dodá notebook Acer firme, automaticky po roku nemajú
nárok na nič a ak by dal záruku na dva roky, jeho strata sa bude rovnať
minimálne nákupnej cene.
Tiež by ma zaujímalo, čo dávajú v tej rozšírenej záruke. Hlavne na aké
komponenty sa vztahuje.
Mne napríklad v servise pre Toshibu povedali, že na akumulátor je záruka len
jeden rok. Lenže až ked som si pomocou scanera prečítal dátum výroby
akumulátora, zistil som, že už v čase predaja bol 2 roky starý...

From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, February 01, 2008 8:27 PM
Subject: Re: [Fanda] vraceni zbozi a zarucni doba?

Zalezi co je na fakture. Jestli si na fakture uveden ty jako Marek Durila
student emigrant, tak 2 roky, jestli tam je Frantisek Vomacka Rozbite
pocitace ICO:xxx DIC:xxx tak 1 rok. Neni dulezite, kdo notebook pouziva -
fyzicky vlastni, ale co je na papire, tedy fakture, na ktery si ten notebook
koupil. Uz si zjistil, co obsahuje ta prodlouzena zaruka Acer Advantage? Cs.