[Fanda] Poslouchatelné .cz hlasy - aktuální stav?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Únor 1 23:41:05 CET 2008

Pre zaujímavosť som si spravil súkromnú hitparádu sapi kompatibilných a momentálne na trhu voľne, či komerčne dostupných hlasov. V  prípade záujmu môžem zaslať vzorky, hoc určite už mnohé poznáme.
Najhoršie obišli hlasy od Spektry a najlepšie dopadol Jakub a Mojža, pričom napr. Marian sa vyšplhal až na piate miesto od najhoršieho, takže sú i  horšie hlasy, než tento. Taktiež hlas  Espeak ktorý používam to dotiahol iba na štvrté miesto od najlepšieho smerom dole.
Poradie je nasledujúce od najhoršieho po najlepšie
spektra-libuse.mp3
speechtech-beata.mp3
spektra-majda.mp3
spektra-rudolf.mp3