[Fanda] kompilácia programu espeak

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pátek Únor 1 08:39:30 CET 2008

Ahoj,
ja dll verziu programu espeak potrebnú pre NVDA kompilujem kompilátorom
dodaným spolu s windows sdk.
Tiež súhlasím, že mingw by asi bola lepšia voľba, s týmto ale začal
Michael, tak som sa už s tým ani nehral. Make files sú stále pre mňa
miestami španielska dedina.
Inak na kompiláciu sapi5 verzie by si predpokladám potreboval aj sapi5
SDK a visual studio 6 pre ktoré sú v SVN aj potrebné projekty či make files.
Na kompiláciu konzolovej verzie by si zas potreboval portaudio 19. Inak
aj sapi5 verzia aj konzolová verzia by mali byť tiež skompilovateľné
visual studio 2005 express, ale osobne to nemám odskúšané.

PV