[Fanda] thunderbird už stažen

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pátek Únor 1 00:41:03 CET 2008

Zdravím fandové.
Tak jsem nějak nedočkavý no pátral jsem jen minutku a stáhl jsem si
instalaci thunderbirdu s názvem
Thunderbird Setup 2.0.0.9.exe
Tak snad je to správně. No vyzkouším a uvidím.
Jinak jak je to s aktualizacemi? Pracuje to na podobném pryncipu jako např
nvda, kde se nová aktualizace vyskytuje prakticky každý týden?
Umí se Thunderbird aktualizovat sám, nebo musím aktualizace hledat ručně?
Já vím, otravuju a je toho dost, ale jsem vážně dychtivý po informacích.
No zkusím tu něco vypátrat sám, jen se mi zdá zbytečné objevovat ameriku a
lámat si tu nad tím hlavu, když jsou tu o mnoho zkušenější uživatelé a šlo
by to všechno díky nim snáz.
Takže ještě jednou se omlouvám za své přiblblé dotazy, no snad nikoho
nepohorším.
S pozdravem Radek Žalud.