[Fanda] outlook express kontra thunderbird

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pátek Únor 1 00:09:27 CET 2008

Zdravím fandové.
Jelikož poslední dobou slyším samé pozitivní názory na thunderbird, (snad
píšu název správně), chtěl bych ho vyzkoušet.
Zatím používám celkem ke spokojenosti outlook express a tak by mě zajímalo,
jaké funkce oproti outlooku thunderbird má, jaké výhody by mi to přineslo,
zda-li umí pracovat s kontakty z windowsího adresáře a jelikoš teď vesměs
používám nvda, které s ním prý má velmi dobře komunikovat, tak bych to rád
otestoval.
Navíc pokud vím, tak thunderbird narozdíl od outlook expressu se neustále
vyvíjí a pořád se aktualizuje, takže si myslím, že by zde mohla být i
provázanost mezi připomínkami uživatelů a zapracováním vývojářů.
Předpokládám, že thunderbird umí z outlook expressu naimportovat jak účty,
tak pravidla pro zprávy a veškeré složky.
Mám např v doručené poště složku fanda, pavlač, inpora a tak dál, do kterých
se mi jednotlivé maily po stažení hned třídí.
Tak bych byl rád, aby to tak zůstalo i nadále.
Předem děkuji za jakékoli odpovědi, jsem v tomto ohledu naprosto neznalý.
Jo a málem bych zapomněl na to hlavní.
Kde se dá thunderbird stáhnout?
Ano napíšete mˇi, co takhle google, ale přece jen se radši zeptám zkušených
uživatelů, protože ví Bůh, jestli nejsou nějaké různé odnože thunderbirdu a
různé podverze, navíc nevím, jestli stáhnout nejnovější verzi, či nějakou
starší, aby v ní nvda korektně fungoval, prostě nevím nic.
Tak ještě jednou děkuji za jakékoli reakce s pozdravem
Radek Žalud.