[Fanda] webroot desktop firewall a zjištění, zda mi blokuje firefox

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Srpen 31 13:32:47 CEST 2008

Zdravím,
WebRoot firewall bohužel neznám, tak nevím, jak je či není rozhraní
přístupné pro nevidomé, ale nejjednoduššeji to zjistíš tak, že ho na
chvíli vypneš.
Pokud by se ukázalo, že je firewallem prohlížeč blokován, budeš muset
mrknout do pravidel, zda jsi ho omylem nezakázala nebo možná
jednoduššeji firewall přeinstalovat, tím pádem budeš muset sice vytvářet
pravidla nová, ale pokud jich není příliš mnoho, není to taková hrůza,
spíše to otravuje.
Dobré je pro tyto případy konfigurační soubory zazálohovat.
Martin.