[Fanda] Nova verze ScreamerRadia

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Srpen 30 15:06:52 CEST 2008

Zdravím,

je to standardní, mě to taktéž dělá. Zpočátku jsem si myslel, že je to
nekorektním nastavením v mých oblíbených, ale toto se provádí i u
předvolených, takže je to normální, neznepokojujte se.
Vítek
----- Original Message -----
From: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 30, 2008 2:21 PM
Subject: Re: [Fanda] Nova verze ScreamerRadia

Zdravím při sobotě,

Rád bych se zeptal, v programu "Screamer" ve verzi 0.4.1 se mi v menu
předvolené vždy po rozbalení určité položky např. "by region" objeví jako
první položka nedostupné, např. "by region nedostupné". Pokud jdu šipkou
dolů, menu je už normální. Jde o nějaké špatné zobrazení u mě na počítači,
nebo to prostě nejnovější verze 0.4.1 takhle má. U starší verze to takhle
nebylo.

Děkuji za odpovědi,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414