[Fanda] Nova verze ScreamerRadia

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Sobota Srpen 30 14:21:37 CEST 2008

Zdravím při sobotě,

Rád bych se zeptal, v programu "Screamer" ve verzi 0.4.1 se mi v menu
předvolené vždy po rozbalení určité položky např. "by region" objeví jako
první položka nedostupné, např. "by region nedostupné". Pokud jdu šipkou
dolů, menu je už normální. Jde o nějaké špatné zobrazení u mě na počítači,
nebo to prostě nejnovější verze 0.4.1 takhle má. U starší verze to takhle
nebylo.

Děkuji za odpovědi,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Karel Hrubes, Ing
Odesláno: 27. srpna 2008 22:13
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Nova verze ScreamerRadia

 Zdravím.
A chtěl bych informovat o tom, že vyšla nová verze ScreamerRadia, konkrétně
jde o verzi 0.4.1, jak píší na download webu programu
http://www.screamer-radio.com/download/
jde o "stable version", takže žádná beta. Z této stránky si můžete stáhnout
následující soubory, vše aktualizováno 20. srpna 2008::

http://download.screamer-radio.com/releases/screamer041u.exe
pro 2k/XP/Vista - Installer (1646.8 KByte)

http://download.screamer-radio.com/releases/screamer041u.zip
pro 2k/XP/Vista - Portable ZIP (1830.9 KByte)

http://download.screamer-radio.com/releases/screamer041.exe
pro Windows 9x - Installer (1635.1 KByte)

http://download.screamer-radio.com/releases/screamer041.zip
pro Windows 9x - Portable ZIP (1812.9 KByte)

K tomuto e-mailu ještě připojuji trošku upravené Favorites.xml, jsou
upravené v tom, že je v nich použito kódování UTF-8, díky kterému pak když
pořizujete záznam z nějakého rádia, jehož název obsahuje českou diakritiku,
tak pak i název složky, ve které se záznam vytvoří, obsahuje správně českou
diakritiku. Za toto vylepšení děkuji Petru Řehákovi, který na tuto úpravu
přišel. Nezkoušel jsem, ale toto bude pravděpodobně správně fungovat na
systémech, které Unicode podporují, tedy nejspíše půjde o verze pro systémy
2k/XP/Vista a rozhodně pro verze programu ScreamerRadio 0.3.9 a vyšší,
zkoušel jsem to použít i na verzi 0.3.8, tam ale i přes tuto úpravu byla
diakritika zobrazována špatně.
Až budu mít čas, tak zase v blízké době aktualizuji tyto Favorites, jak
zjišťuji, některé streamy jsou již opět možná změněny nebo přestaly vysílat.

Až to bude, samozřejmě dám do Fandy vědět.
Přeji hezký den či večer, zdraví Karel H.