[Fanda] Jak vypnout autootevirani oblibenych v IE7, bylo: da sa to vypnut?

MMares ax76 na seznam.cz
Sobota Srpen 30 10:59:39 CEST 2008

Zdravím.
Mám nápad, který je nedůstojný takového machra jako jsi, ale přece. Co
zkusit maximalizovat okno? DM

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, August 29, 2008 3:30 PM
Subject: [Fanda] Jak vypnout autootevirani oblibenych v IE7,bylo: da sa to
vypnut?

Zdravím,

mám dost kuriózní potíž na IE7 v aplikačním menu. Vždy po stisku levého altu
a následným pohybem šipkou vpravo přecházím po jednotlivých menu jako je
soubor, úpravy, zobrazení, oblíbené apod. Dříve jsem mohl přecházet i na
další menu nástroje či co tam je za oblíbenými, ale od jisté doby se mě vždy
při přechodu přes oblíbené samy otevřely. To by mě tak nevadilo, ale nemůžu
se dostat přes oblíbené na další menu úprav nástrojů a to ani z druhé strany
šipkou vlevo, kde se mě otevře standardní menu systému (minimalizovat,
maximalizovat atp.).
Nevíte tedy někdo, jak a kde nastavit, aby se mě oblíbené samy neotevíraly a
tím jsem mohl přecházet přes ně i na další menu?
Připouštím, že je to dost triviální blbost, ale nevím si s tím rady :-)
Mnohokrát díky a s pozdravem
Vítek