[Fanda] Kvalita ukladaneho audia ve Screameru, bylo: Nova verze ScreamerRadia

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Pátek Srpen 29 23:49:20 CEST 2008

Já zase pořád navrhuji aby někdo poprosil autora o to, aby ve Favorites šlo
snadno jak přidávat stanice, tak také je odstraňovat. To mi připadá ještě
naléhavější, než nějaké záznamy.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel + Memobox 585223678
Mobil 608262594

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of ppartyka
Sent: Friday, August 29, 2008 8:35 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Kvalita ukladaneho audia ve Screameru, bylo: Nova verze
ScreamerRadia

Mohl by někdo ohledně kvality streamu kontaktovat autora? Proč např. není
možné nastavit alespoň ukládání do wavu a také možnost do vyššího by trate
než 128? To by snad neměl být tak vážný programový zásah

Jestli má tedy někdo aktualizovaný "favorites" list spolu s tv streamy od
včerejšího dne, může ho mi někdo hodit na soukromo, tyhle přílohy s
"favorites" snad mohou i přes konferenci, tohle přece zajímá dost lidí.
zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail
PPARTYKA na seznam.CZ
PPARTYKA na chello.cz