[Fanda] taky mi screamer 4 chybuje

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Srpen 29 15:39:03 CEST 2008

Ahoj,
ještě jsem v novém StreamRadiu nezkoušel nahrávat, ale mně funguje -
ukončuje se také normálně - používám ZoomText. Taky bych si vsadil, že tu
paseku má nasvědomí určitě něco jiného než StreamRadio, ale co a jak na to.
Jo, každý má s počítačem jiná trápení - mně se zase nedaří vypalovat - něco
se stím stalo a taky hlavně se nemohu dostat do nastavení modemu přes IP
adresu, což budju potřebovat pro jeho přenastavení, až nám zvednou rychlost.
Snad pomůže reinstalace PC, což je s AOS od Adaptechu hračka. Nemáte zase
s tím, že nemohu vlézt do toho nastavení modemu, někdo zkuenosti? To by si
asi zasloužilo samostatné vlákno, omlouvám se, ale to jen tak na okraj,
protože ani moc nečekám, že mi někdo něco poradí, i když ... mnohokrát jsem
se už zmýlil či žasl, co my Fandové všechno společně nevyřešíme. V každém
případě díky. Miloš