[Fanda] skusenosti s programom streamer radio

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Srpen 28 22:15:39 CEST 2008

Ahoj!
Malý postreh k prevádzke programu streamer radio:
Stiahol som si novú verziu streamer radia-portable, vybalil, nakopíroval
favorites a spustil.
V prostredí W2000 aj XP mi táto verzia chodí v pohode, ale ak máte niekto
spomínanú verziu 3, prosím pošlite mi ju súkromne.
Otestujem rozdiely v mojich počítačoch.
Inak som si všimol, že aj vo Favorites nájdem nečitatelný znak v názve
stanice, kde mi Jaws číta vejk, miesto Švejk, alebo v menu sú nejaké
preklepy, čo sú detaily nepodstatné a opravitelné, skôr chyba krásy.

Tá hláška o tom, že program zhavaroval na určitej adrese pamete naznačuje,
že ju niekto obsadil. Neviem, aké rezidentné programy v tých počítačoch
bežia, ale bude to niektorý z nich. Preto skúste postupne povypínať všetko,
čo nutne nepotrebujete k práci!!!
Ak  som to správne zaregistroval, tak program havaroval hlavne užívatelom
používajúcich Winmonitor.
U mna chodí ako rezident akurát len NOD, prípadne Miranda a Jaws.

Pokial sa vyskytne pri zázname zvuku koktanie, výpadky modulácie, či iná
deformácia zvuku, naznačuje to, že systém, alebo zvuková karta je preťažená,
alebo nemá adekvátny driver, teda ked jej už nepomôže výmena drivera, je
načase porozmýšlať nad vhodnejšou zvukovkou. Občas pracujem s velmi
podimenzovanými počítačmi, aj na hranici ich schopností a prvá vec, ktorá sa
objaví pri preťažení systému je práve porucha zvuku.  Zvukovka nemusí byť
najdrahšia nasvete, ale taká, aby stíhala preniesť naraz všetky kanály. Ak
to nestihne napríklad screen reader neprečíta názvy roletového menu v
momente počúvania hudby. Multitasking je len zbožné prianie tvorcov
operačného systému a v praxi často vidíme, že viacero úloh proste systém
nezvláda. No a zase sa to prejavý poruchami zvuku...