[Fanda] prava administratora

Miroslav Železný miroslav.zelezny na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 28 21:35:20 CEST 2008

Dobrý večer,

Takto specificky nastavit přístup k jednotlivým programům jde.
Osobně jsem to prováděl ještě v době kdy jsem viděl u kamaráda v jeho
internetové kavárně.
Přistupovalo se přes nouzový stav a účet administrátor. Více si již ale
nepamatuji.
Obraťte se na odborný servis.

M.Železný

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ondrej Rosík
Sent: Thursday, August 28, 2008 8:24 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] prava administratora

Ahojte. Mám tu jeden počítač a na ňom má každý člen rodiny jedno
užívateľské konto, pričom tam mám ešte zvlášť administrátora. Doteraz
všetko frčalo, ale nainštaloval som sestre jednu hru, ktorá keď ju
spustím z jej konta vyhodí chybu z možnosťami ladiť, podrobnosti,
odoslať, neodoslať, ale keď ju spustím z konta administrátora, tak ide
normálne. Rovnako keď dám spustiť ako a tam vyberiem administrátora a
zadám heslo, hra funguje. Moja otázka teda znie - dá sa to urobiť tak,
aby hra fungovala bez nutnosti zadávania hesla? Urobiť na ňu nejakú
vínimku, alebo čo. Hoci ostatné programi fungujú aj bez práv admina.
Ďakujem. Ondrej